Webinar ‘Inzichten in crisistijd. Hoe te communiceren met stakeholders in een veranderende maatschappij?’

Na de succesvolle reeks webinars in 2020 organiseerden we gister ons eerste webinar van dit jaar: ‘Inzichten in crisistijd. Hoe te communiceren met stakeholders in een veranderende maatschappij?’ Onze gasten waren een drietal Topvrouwen, allen communicatie-directeur. Zij zijn actief achter de schermen en dus meestal niet in beeld. Dat hoort ook zo. Maar deze Topvrouwen hebben veel invloed. En daarom maakt SER Topvrouwen ze tijdens dit webinar, gehost door Shell Nederland, graag zichtbaar.

© SER Topvrouwen

Welke (persoonlijke) lessen kunnen wij van deze Topvrouwen leren? Marguerite Soeteman-Reijnen, voorzitter raad van advies SER Topvrouwen ging hierover in gesprek met Judith Coster - Vice President Corporate Communicatie KLM, Saskia Kapinga - Vice President External Relations Shell en Simone Boitelle - Global Director Corporate Affairs FrieslandCampina.

Een webinar dat je eigenlijk niet mag missen. Terugkijken?